Hei, det ser ut som du bruker en utdatert nettleser. Vi anbefaler at du har siste versjon av nettleseren installert. Tekna.no støtter blant annet Edge, Firefox, Google Chrome, Safari og Opera. Dersom du ikke har mulighet til å oppdatere nettleseren til siste versjon, kan du laste ned andre nettlesere her: http://browsehappy.com
Hopp til innhold
2. juni 2021
Tappin konferanseplattform, Nettbasert

Kundeservicedagene 2021

Kundeservice 3.0 - Smidige og friksjonsfrie kundeopplevelser

2. juni 2021Tappin konferanseplattform, Nettbasert

Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.

Hva slags kundeservice vil kundene ha?

Vi tok diskusjonen online hvor Kantar presenterte fersk rapport med status fra kundene. Gikk du glipp av sendingen og kan du se den igjen her:
Webinar 14 april!

40 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice

Klikk her for å se vinnerne!

Digital konferanse

Vi lar oss ikke stoppe og ønsker å invitere deg til en innholdsrik digital konferanse! Få Kundeservicedagene hjem i din egen stue proppet med faglig påfyll, inspirasjon og interaksjon med engasjerte bransjefolk.

Det siste året har utvilsomt vært spesielt. Hvilke erfaringer har vi gjort oss? Hvilke varige endringer vil vi se? Og ikke minst: hvordan skal vi oppnå kundeservice 3.0?

Mange av svarene ligger i kombinasjonen av menneske og teknologi for sømløse og friksjonsfrie kundemøter.

Se årets program her!

Se tidligere program her!

 

Samarbeidspartnere

Diamantpartner

Gullpartner

Sølvpartner

Del