Kundeservicedagene 2021
Kundeservice 3.0 - Smidige og friksjonsfrie kundeopplevelser
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Hva slags kundeservice vil kundene ha?
Vi tok diskusjonen online hvor Kantar presenterte fersk rapport med status fra kundene. Gikk du glipp av sendingen og kan du se den igjen her:
Webinar 14 april!
40 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice.
Digital konferanse
Vi lar oss ikke stoppe og ønsker å invitere deg til en innholdsrik digital konferanse! Få Kundeservicedagene hjem i din egen stue proppet med faglig påfyll, inspirasjon og interaksjon med engasjerte bransjefolk.
Det siste året har utvilsomt vært spesielt. Hvilke erfaringer har vi gjort oss? Hvilke varige endringer vil vi se? Og ikke minst: hvordan skal vi oppnå kundeservice 3.0?
Mange av svarene ligger i kombinasjonen av menneske og teknologi for sømløse og friksjonsfrie kundemøter.
Se årets program her!
Se tidligere program her!
Har du lest dette?
- Teknologien som finner de mest lønnsomme kundene
- Dagligvaregründeren som revolusjonerer mat-Norge
- Hvordan blir du Norges beste på kundeservice?
- Slik når du ut til generasjon Z uten at det blir flaut
- Eksperter: Dette betyr det å sette «mennesket i sentrum»
- Fremtidsekspert: Derfor kan ikke teknologi erstatte mennesket
- Mange chatboter gir liten verdi for brukerne
Gå ikke glipp av podcasten!
Episode 8: Derfor ble Møller Bil best på kundeservice under pandemien.