Kundeservicedagene 2025
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Vi gleder oss til å se deg i 2025!
Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til [email protected] for å motta gruppetilbud.
Se tidligere program her.
Ønsker du å være med som utstiller?
Ta gjerne kontakt om du vil ha mer informasjon om hvordan det er å delta som utstiller. Send oss en henvendelse på [email protected]
Norges beste kundeservice!
KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen 21. mai hvor vi avslørerer vi vinneren.
Premium kurs og konferanser
I samarbeid med ledende fageksperter utvikler vi høyaktuelle, faglige møteplasser for å sikre at du til enhver tid innehar oppdatert kompetanse og et verdifullt nettverk.