Hei, det ser ut som du bruker en utdatert nettleser. Vi anbefaler at du har siste versjon av nettleseren installert. Tekna.no støtter blant annet Edge, Firefox, Google Chrome, Safari og Opera. Dersom du ikke har mulighet til å oppdatere nettleseren til siste versjon, kan du laste ned andre nettlesere her: http://browsehappy.com
21.–22. mai 2025
Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU

Om konferansen

Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.

Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende konferanse med fokus på strategi, teknologi, innovasjon og kundeservice. Konferansen ble arrangert for første gang i 2015, og med 450 deltagere i 2023 har den seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse.

Konferansen er et produkt av omfattende research og dialog med ulike brukergrupper og eksperter for å skape det beste og mest aktuelle programmet for deg.

Ta del i to tankevekkende dager du ikke glemmer med det første.

Arrangører

Tekna utvikler Kundeservicedagene fordi vi er opptatt av måten teknologien påvirker det moderne arbeidslivet. Vårt mål er å forberede morgendagens ledere på fremtidens kundeservice gjennom toppaktuelle foredrag og presentasjon av de siste trendene. Vi går også i dybden og gir deg konkrete tips og råd som du kan ta tilbake til din virksomhet med en gang.

Samarbeidspartner

Ønsker du å være med som utstiller på konferansen. Da vil vi gjerne høre fra deg! Kontakt [email protected].

Hvem deltar?

Konferansen tiltrekker ledere og forretningsutviklere som har skjønt at kundeservice er et felles ansvar. Disse representerer en rekke ulike virksomheter i et bredt spekter av stillinger. Du møter blant andre administrerende direktører, markedsdirektører, IT-sjefer, CRM-ansvarlige, CX-ledere, kundeserviceledere, salgsansvarlige, teamledere m.m.

Hva er inkludert i deltageravgiften?

Deltageravgiften inkluderer to fulle konferansedager, lunsj, pauseservering og tre-retters festmiddag inkl. tre enheter alkohol (eventuelt mineralvann).

Grupperabatt

Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til [email protected] for å motta gruppetilbud.

Overnatting

Overnatting bestilles direkte på Scandic.

Spørsmål?

Ta kontakt med vårt servicesenter på 22 94 75 00 eller sende mail til [email protected].

*Avbestillingsregler: Her kan du se Teknas avbestillingsregler.

Del