Kundeservicedagene 2024
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Kundelojalitet i usikre tider
Vi gleder oss til å se deg!
Årets tema vil vi blant annet fokusere på kundelojalitet i tider preget av usikkerhet og rask teknologisk utvikling. Hvordan påvirker disse faktorene ulike områder innen kundeopplevelsen, og hvordan kan vi lede utviklingen?
Konferansen, som arrangeres for tiende gang, gir oss anledning til å reflektere over endringer som har skjedd. Hvilken retning peker pilen mot de kommende ti årene?
Ønsker du å være med som utstiller?
Ta gjerne kontakt om du vil ha mer informasjon om hvordan det er å delta som utstiller. Send en henvendelse til [email protected] i dag!
Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til [email protected] for å motta gruppetilbud.
Norges beste kundeservice!
KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen 5. juni hvor vi avslørerer vi vinneren.