Hei, det ser ut som du bruker en utdatert nettleser. Vi anbefaler at du har siste versjon av nettleseren installert. Tekna.no støtter blant annet Edge, Firefox, Google Chrome, Safari og Opera. Dersom du ikke har mulighet til å oppdatere nettleseren til siste versjon, kan du laste ned andre nettlesere her: http://browsehappy.com
5.–6. juni 2024
Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU

Kundeservice­dagene 2024

5.–6. juni 2024Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU

Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.

Kundelojalitet i usikre tider

Vi gleder oss til å se deg!

Årets tema vil vi blant annet fokusere på kundelojalitet i tider preget av usikkerhet og rask teknologisk utvikling. Hvordan påvirker disse faktorene ulike områder innen kundeopplevelsen, og hvordan kan vi lede utviklingen?
Konferansen, som arrangeres for tiende gang, gir oss anledning til å reflektere over endringer som har skjedd. Hvilken retning peker pilen mot de kommende ti årene?

Se program her

Ønsker du å være med som utstiller?

Ta gjerne kontakt om du vil ha mer informasjon om hvordan det er å delta som utstiller. Send en henvendelse til steffen.fidjeland@tekna.no i dag!

Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud. 

 

Norges beste kundeservice!

KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen 5. juni hvor vi avslørerer vi vinneren.

 

Utvalgte foredragsholdere

Einar Tørnquist
Programleder
Lars Berrum
Programleder festmiddag

Samarbeidspartnere

Diamantsponsor

Gullsponsor

Sølvsponsor