Kundeservicedagene 2023
Forbrukeradferd i endring
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Forbrukeradferd i endring
Velkommen!
Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende møteplass med fokus på teknologi, innovasjon, ledelse og kundeservice.
Konferansen har siden 2015 samlet over 400 deltagere årlig og seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse.
Rabatt?
Er dere tre eller flere fra samme virksomhet som ønsker å delta? Ta kontakt med [email protected] for en hyggelig grupperabatt!
Utstiller?
Vær der det skjer og møt beslutningstagere i din bransje. Ta kontakt med [email protected] for å høre om mulighetene for å stille ut under konferansen!
Norges beste kundeservice
160 000 kunder kan ikke ta feil!
KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Christian Mikkelsen. 10. mai avslørerer vi vinneren!
Utvalgte foredragsholdere
Om foredragsholderen
Matthew Griffin, described as “The Adviser behind the Advisers” and a “Young Kurzweil,” is a world class futurist and strategic advisor helping build Centennial companies. After working at IBM, ATOS and EMC, he founded the 311 Institute - a global Futures and Deep Futures consultancy working across the next 50 years. He is also the author of the Codex of the Future series and "How to Build Exponential Enterprises.
Matthew's clients includes multi-nationals as Accenture, Aon, Arm, BCG, Centrica, Credit Suisse, Decathlon, Dentons, Deloitte, GEMS, Huawei, Lego, Legal & General, LinkedIn, Microsoft, Qualcomm, RWE, SAP, Samsung, T-Mobile, and many others.
Matthew is regularly featured in the global media, including BBC, Bloomberg, Discovery, Forbes, Telegraph, because of his ability to identify, track, and explain the impacts of hundreds of revolutionary emerging technologies on global culture, industry and society.
Om foredragsholderen
Marianne Selle er leder for Customer Success i Microsoft Norge. Hun er glødende opptatt av hvordan virksomheter kan lykkes med å ta i bruk digital teknologi og drive digital transformasjon. Hun har også et særlig engasjement for å få mennesket med i den digitale transformasjonen.
Med en Master i Informatikk, har Marianne 20 års erfaring fra IT industrien, og 15 år som leder. Hun brenner for brukersentrering og smidig tilnærming i alle deler av virksomheten.
Om foredragsholderen
'I don't want to just pat people on the back and say "it'll be all right" because it's not. It's not a matter of if you get hacked, it's when.'
Jamie Woodruff kom inn i offentligheten da han vellykket hacket Facebook på 6 minutter som del av en studentkonkurranse ved Bangor University hvor han studerte datainformasjonssystemer. Han har siden avdekket sikkerhetshull i en rekke høyprofilerte organisasjoner og nettsteder som Facebook, YouTube, Twitter, Apple og Google.
Han viser hvordan oppfatningen av hackeren i kjelleren kanskje ikke er helt riktig. Han utforsker svakheter i organisasjoner og gir viktig innsikt i cyber sikkerhet og menneskelig atferd. Jamie deler også noen av sine utrolige historier og anekdoter fra sine opplevelser hvor selskaper har utfordret ham til å finne sikkerhetshull.
Om foredragsholderen
Donatella De Paoli is Associate Professor and leader of the research group Organizational Change and Development at the Department of Leadership and Organizational Behaviour.
She holds a PhD from the Norwegian School of Economics and Business Administration NHH in Organizational Behaviour, on a dissertation about team processes in large projects. She spent a year as visiting scholar at Stanford University during her PhD period.
Om foredragsholderen
Bent Sofus Tranøy er professor i statsvitenskap, ansatt ved Høgskolen i Innlandet og ved Høyskolen Kristiania. Tranøy har en mastergrad fra London School of Economics og doktorgrad og cand.polit. fra Universitetet i Oslo. I 2006 mottok Tranøy Brageprisen for boken Markedets makt over sinnene. Han har også tidligere jobbet som journalist.