Hei, det ser ut som du bruker en utdatert nettleser. Vi anbefaler at du har siste versjon av nettleseren installert. Tekna.no støtter blant annet Edge, Firefox, Google Chrome, Safari og Opera. Dersom du ikke har mulighet til å oppdatere nettleseren til siste versjon, kan du laste ned andre nettlesere her: http://browsehappy.com
Hopp til innhold
Kunderservice prisen
SPENNENDE: Hvem vinner prisen årets beste kundeservice?

Kursinnsikt

Dette er alle nominerte: – Norges beste kundeservice

Publisert: 16. mai 2024

KSIndeks har avslørt til Kundeserviceavisen hvem som er blant topp 3 til å vinne KSIndeks-priser for Norges beste kundeservice i sin kategori. Her er en oversikt over de nominerte i hver bransje. Hvem vinner den gjeve prisen: Norges beste kundeservice?

Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år.

Vinnerne skal kåres under Kundeservicedagene 2024 i Oslo 5. juni.

Kundeservicedagene

Ta del i Norges råeste kundeservicekonferanse som tar pulsen på utviklingen og gir deg de hotteste tipsene til å lykkes strategisk med effektive kundereiser som sikrer lojalitet!

Kategoriene er som følger: TV & strømmetjenester, Telefoni, Strøm, Reise & overnatting, Offentlig, Forsikring, Bredbånd, Bank og Åpen klasse.

KSindeks har over 250 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.

Det er kundenes tilbakemeldinger på kundeservice og kundesentre i Norge.

Og kundenes utvalgte favoritter for 2024 er…

De som har gjort det best innen kategorien TV & strømmetjenester er:

top-3-tv-og-strommetjenest-768x768-2.jpg

De som har gjort det best innen kategorien Telefoni er:

SOME-1-768x768.png

De som har gjort det best innen kategorien Strøm er:

SOME-1-1-768x768.png

De som har gjort det best innen kategorien Reise & overnatting er:

SOME-2-1-768x768.png

De som har gjort det best innen kategorien Offentlig er:

SOME-4-1-768x768.png

De som har gjort det best innen kategorien Forsikring er:

SOME-2-1-768x768.jpg

De som har gjort det best innen kategorien Bredbånd er:

SOME-5-1-768x768.png

De som har gjort det best innen kategorien Bank er:

SOME-6-1-768x768.png

De som har gjort det best innen kategorien Åpen klasse er:

SOME-3-1-768x768.jpg

Gratulerer!

Kandidatene som nå er blant topp 3 har ifølge kundene alle jobbet hardt, ytt det de kan og gitt god service. Det er derfor de nå hylles blant kundene, og er blant de beste i landet i sin bransje.

Vinnerne skal kåres under festmiddagen på Kundeservicedagene 2024 i Oslo 5. juni.

KSIndeks-målingen startet i 2010. Kantar var ansvarlig for KSIndeks frem til 2021, og bidrar fremdeles med datainnsamling og analyse. CustomerTrends overtok ansvaret for KSIndeks høsten 2022.

CustomerTrends eier Kundeserviceavisen.

Les også